Stan wiedzy ekonomicznej Polaków – Raport

Raport opisujący stan wiedzy ekonomicznej Polaków został opracowany przez Instytut Wolności i Raiffeisen Polbank. Celem badania było sprawdzenie, jaki jest stan wiedzy Polaków z zakresu podstawowych obszarów ekonomii i finansów. Wnioski z raportu nie pozostawiają złudzeń: Polakom brakuje wiedzy z zakresu podstaw ekonomii, nie najlepiej znają zasady funkcjonowania systemu podatkowego i bankowego, nie orientują się w możliwościach oszczędzania swojego kapitału.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem:
Stan wiedzy ekonomicznej Polaków, 2014

Instytut Wolności zajmuje się najważniejszymi dla Polski sprawami, do których należą zagadnienia ekonomiczne. W kręgu jego zainteresowań znajduje się również działalność edukacyjna i prognozowanie kierunków długoterminowych zmiany zachodzących w Polsce. Raiffeisen Polbank – jako element systemu ekonomicznego – opracowuje długoterminowe strategie działania i jest zainteresowany stanem wiedzy swoich klientów, zarówno obecnych, jak i przyszłych. Efektem inicjatywy tych dwóch podmiotów oraz badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown jest raport opisujący wiedzę Polaków z zakresu podstawowych obszarów ekonomii i finansów.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania informacji o aktualnościach, projektach oraz innych informacji o charakterze marketingowym lub edukacyjnym, na zasadach określonych Polityką Prywatności.

FreshMail.pl
 

Newsletter

Zapisz się do newslettera, by otrzymywać najważniejsze wiadomości od Instytutu Wolności

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania informacji o aktualnościach, projektach oraz innych informacji o charakterze marketingowym lub edukacyjnym, na zasadach określonych Polityką Prywatności.

FreshMail.pl
 

Newsletter

Zapisz się do newslettera, by otrzymywać najważniejsze wiadomości od Instytutu Wolności

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania informacji o aktualnościach, projektach oraz innych informacji o charakterze marketingowym lub edukacyjnym, na zasadach określonych Polityką Prywatności (http://instytutwolnosci.pl/polityka-prywatnosci/).

FreshMail.pl